Forum i tak wasnie powsta czokapik. Strona Gwna i tak wasnie powsta czokapik.
...(:
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Mnie o milion razy bardziej podobała się pierwsza część

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum i tak wasnie powsta czokapik. Strona Gwna -> Klasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 2:01, 05 Kwi 2014    Temat postu: Mnie o milion razy bardziej podobała się pierwsza część

Pózniej wyszla na jaw sprawa organizatora sex-grup Mohammeda Liaqat, który terroryzowal ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
jaka ja glupia bylam jak pisalam po forach i chwalilam sie ze nie zaszlam stosujac przerywany.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JEST NAWET TAKIE PRZYSLOWIE - 2JABLKA Z WIECZORA NIE TRZEBA DOKTORA [link widoczny dla zalogowanych] Nikt mnie nie przekona, że w państwowych szpitalach jest ok.
Witam wszystkich odwiedzających ten wątek! [link widoczny dla zalogowanych] w tym tygodniu w super expresie .. Oglądałam u dermatologa zdjęcia przed i po, wygląda rewelacyjnie, ale chciałabym usłyszeć obiektywną opinię. 45 minut, poziom ustaiwenia bieżni pod kątem 8 % , prędkość 8 km/h i między 60-70 bar. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej!Dziewczyny mam pytanie dostałam 20 dniową kurację najpierw Gynalgin a potem Lactovaginl.Sęk w tym że te pierwsze 10 dam radę przyjąć a potem mam mieć miesiączkę więc mam pytanie co do tego czy moge to aplikowanie przerwać na czas miesiączki? 2.makaron szpinakowy . [link widoczny dla zalogowanych] bitrek_magnetyczny_bk_te_005.html Okresu nie mam 2 testy wyszly pozytywne dwa dni po terminie @. gggg na stałe masz powiększone usta? Potem dostaje się opakowanie, gdzie jest 30 tabletek, a 1 tabletka zawiera 75 mikrogramów leku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wcześniej obgadałyśmy co mi się podoba i czy będzie mi pasować.
[link widoczny dla zalogowanych]
olioliwia czasem brzuch pobolewa, ale nie ma tragedii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem z woj. [link widoczny dla zalogowanych] przepraszam że tutaj o to pytam ale skoro już o tym rozmawiamy ..
Paulincia nie jetses za mała jesli twoi rodzice o tym wiedza to nie mash sie czego bac to wcale bardzo nie boli da sie wytrzymac a mi np wcale nie ropialo ani nie ropieje bo bardzo o niego dbam!! nie chodzi mi o tzw rozwod koscielny... Także jak zwykle objawy mam zupełnie inne niż wszyscy. W oprawie na ścianie będzie pamiątką na długie lata. Ja ostatnio byłam u Macka Maniewskiego - rewelacja, polecam. [link widoczny dla zalogowanych]
no to niezle.. mierzac wychodzi ze mam 73 pod biustem, i tu sie zaczyna problem, 75 zbyt luzne, ogolnie za szeroki jest, a 70 jakby zbytnio zbliza piersi, tzn od zewnatrz (czyli od strony rak ) wrecz sie wbija, aha, miseczka a :/ czy 70 b moze rozwiazac ten problem? Witam, wczoraj miałam zabieg resekcji. Wyleczyłem go pół roku temu ale ze względu na to, że był bardzo nasilony - teraz mam całą twarz w bliznach. Dzwoniłam do kilku i ceny wszędzie były zbliżone. a juz nie na pewno mistrza od warkoczykow i innych d**ereli ze zwirki i wigury Zaczeło się od drętwienia wskazującego i serdecznego palca po jakimś czasie zaczeła drętwieć cała dłoń .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wtedy powinnien ci pokazac jaki jest na prawde.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z początku ból towarzyszył mi tylko podczas miesiączki,od niecałego pół roku ból występuje czasem niemal codziennie..Raz jest to zwykłe ukłucie,lecz coraz częściej ten ból jest tak silny,że nie mogę chodzić,zawsze się skulę i płacze,ten ból jest tak silny...Nie wiem czy to jajnik,czy co to może być...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie jadasz za malo zupy? [link widoczny dla zalogowanych] Poziom przedszkola.
Nie wiem ile ważę, czuję się jakaś ociężała i boję się stanąć na wagę. Więc jak ktoś chce to musi z rana albo zapłacić za konto premium 3- że to niby męskie imię? Czytając o tym jak wiele zabiegów mieli niektórzy - włos jeży mi się na głowie... a może macie jakieś pomysły dla niskich dziewczyn, [link widoczny dla zalogowanych]
Jezyk to podstawa. Mnie tez zupka bardzo smakuje. Macie jakieś ciekawe pomysły? Starcza na pół roku, więc kiedy efekt jest zły nie masz się czego bać bo zejdzie.Niektóre dziewczyny z for wyzej wymienionych mówiły że niestety czasami pozostaja gródki. Nie slyszales chyba zeby ktos uczyl alkoholika pic z umiarem, Grażyna Grochowska pracuje na Masarskiej 9/19 w salonie Bernady na drugim jest endo, jesli w tym cyklu sie nie uda, to od nastepnego na pol roku zastrzyki na endo i moze sie uda udroznic drugi.
Manta_ma, co słychać u twoich dwóch kilogramków?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nasza się nie umywa:
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja tam wole duze piersi niz male ,ale jestem facetem.Wiadomo ,ze my lubimy duze. Biogenica
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzien. [link widoczny dla zalogowanych] piramidy zalecanej przez lekarzy i starac sie jesc to co sie lubi.
wynik ujemny < 1,0 iu/ml pewnie kiedyś się oświadczę.. Interesuje mnie to bo mój chłopak dostał wezwanie na rozmowe i ma ją za tydzień.Chyba bardziej ja się jej boje niż on. czy lepiej gdy takie włosy obcięte są w literę U czy na prosto? A dlaczego chcesz wyjeżdzać do Anglii,skończyłaś już naukę?Może jednak zostaniesz? [link widoczny dla zalogowanych]
tak jak jest narazie jest ok. angielski, hiszpanski i office. Studiowalam italianistyke, mowie biegle po wlosku, wielokrotnie bylam we Wloszech, ale co innego wakacyjny pobyt a co innego zycie na stale. więc jem te swoje zupki (broń boże śmietany!!!) w ilości jak dla dziecka niejadka, kanapki z chrupkiego pieczywa (bo niby od bułki urośnie mi wieeelki zad), gotowane warzywa i surowe i owoce ale też w małych porcjach, mięcha nie ruszam (bo - zad!), musli - pół na pół mleko i woda. Jak będziecie chcieli dam namiar leczy nie tylko tarczycę ale i mięśniaki macicy itd...... Mam nauczkę... i L.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum i tak wasnie powsta czokapik. Strona Gwna -> Klasa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin